همایش با محوریت ایده های نوآورانه

50 ٩:٢٩ ق.ظ

رئیس مرکز جامع نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری همایش با محوریت ایده های نوآورانه و ارائه ۱۲ موضوع سمینار به روز جهانی، در بیستم تیر ماه خبر داد.

 

دکتر فاطمه عروجعلیان در گفتگو با وبدا اظهار داشت: در راستای همگرایی معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت آموزشی و تشویق دانشجویان به شرکت در طرح های نوآورانه و محصول محور، مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه تصمیم به برگزاری جشنواره سمیناری تحصیلات تکمیلی، زیر نظر معاونت تحقیقات و فناوری گرفته است.
وی افزود: آشنایی با یافته های نوآورانه در زمینه نانو تکنولوژی پزشکی و بیوتکنولوژی پزشکی محوریت این سمینار تابستانی است که روز بیستم تیر ماه برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز جامع نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: در این برنامه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی با راهنمایی اساتید گروه فناوری های نوین، 12 موضوع سمینار با جدیدترین و به روز ترین موضوعات روز جهان را ارائه خواهند داد.
وی افزود: برای افزایش روحیه همکاری مهارتی دانشجویان، به بهترین تیم از نظر شاخص ها و معیارهای طراحی شده، جوایزی نیز اهدا خواهد شد.
دکتر عروجعلیان کیفیت علمی مقالات، جنبه نوآورانه بودن و ایده پردازی، نگاه به بازار جهانی و ایران را از جمله این معیارها عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه رشد خلاقیت و نوآوری بین دانشجویان از اهداف ذاتی مرکز جامع نوآوری سلامت دانشگاه است، گفت: در این راستا برنامه های متعددی به صورت پیوسته اجرایی می شود.